2007年11月11日 星期日

簡單的愛人如己

靈修經文: 雅各書 1 章 1 - 13 節
靈修資料: Our Daily Bread
重點經文: 「經上記著說:『要愛人如己。』你們若全守這至尊的律法,才是好的。」(雅各書2章8節)

難得今日好乖地做靈修... 亦係第一次晌呢個blog度寫返自己個所謂的靈修筆記出尼.... 其實, 感覺. ok 吧. 睇的人唔好見怪, 因為我唔鐘意打好formal的中文, 我始終都係患有嚴重口語化廣東式文字表達障礙症候群的人 (謎之聲: 乜有呢個病的咩?) (謎之聲2: hey, 你咪理咁多丫. 我話有就有)............

唔知你地有靈修資料 (所謂的靈修書) 做靈修的時候會用乜野步驟, 先睇靈修資料, 睇哂, 再lookup返佢話靈修果段經文, refer返聖經一次, 再默想. 然後再睇返靈修資料, or 你地有其他靈修的procedure.

我個人的做法會係, 打開個靈修materials, 只係睇左佢話靈修的經文係乜, 再睇埋聖經, 然後先go back to靈修果篇article, 有原因的. 因為. 有時, 如果你睇左份文章先, 你再睇聖經的話. 好容易就會比篇文章的topic同內容, 限死左你思考 (or 所謂的默想) 的方向. 就好易變左局限住所謂 "聖靈的運行" la.

某程度尼講. 呢個做法係岩的. 因為比聖靈越多的自由, 理論上, 應該會更容易體會到神的心意, 而唔係自己的心意. 但, 唔知大家又有無試過我今日呢個情形.........

睇完雅各書的第一章果幾節經文, 耳熟能長. 聽 / 講都已經無數次了. 講患難MA, 講喜樂MA. 我知.......... 但點解重點經文會係晌第二章的8節?.. 點解....... 點解成篇文章好似同段經文無乜關係. 心中第一個反應係......

關呢段經文乜X事!!

第二個念頭係

難道佢打錯經文? 會唔會應該係雅各書的第2章1-13節?

正當我想去睇下第2章果幾節係講乜的時候, 突然間... =.= 想去除con & 洗面 (謎之聲: 喂, 你靈修咁唔集中唔得GA WOR?) (謎之聲2: 你咪多管閒事!)

起身行開左一陣, 卻讓我諗起我的一些過去............. (回憶mode on).

唔知你地讀書的時候呢, 有無試過, 先生上講, 講左好多野. 但你又聽極都好似唔係好明WOR. 最慘的就係...... 點解佢講的野. 同我睇書見到的野. 又好似唔係太同的. 晌呢個時候, 唔知各位好乖的同學會有乜野反應呢?.. 會覺得自己好蠢, 好無用, 點解學極都學唔好MA?. 我識好多人都會咁諗. 講一個我做左好幾年高材生的秘密比你知............. 我從來都唔會咁諗...... 我只會認為, either係先生講錯, 又或者係本書印錯.

以前我讀書果陣D數學書, 書後面有answer key, 有model answer, 但有時自己計出尼的時候, 個答案同書後面的答案唔同, 我識好多人都會好panic. 唔知自己錯邊度. 但我講你知丫....... 我當年, 每每遇到呢D問題. 我只會驗算幾次. 之後, 如果都係計唔到書後面的答案的話. 我會走去同先生講. =.= 係唔係本書印錯...... 你無聽 / 睇錯. 我的concept係. 教科書係會錯的. 我計的答案先係對的答案. 我有自信, 我相信我有能力知道乜野係對與錯........ 就正如阿當與夏娃的罪一般.

然而, 唔知道係福還係禍. 我唔願意晌人地面前展現太多的自信. 本身朋友已經唔多的我. 好怕晌其他人面前表現得與別不同, 我只想平凡地作為人群中無名的一員. 但又無奈地別人總是發現我的獨特. 正正是我討厭的行為. 呢D的事令到我走入左一個進退兩難的心態..........

就好像. 當我見到書真係印錯答案的時候. 我會疑惑, 我會唔知點算好....... 我應講出尼話MA? 應該話比先生知MA? 還係等個先生兩三日後自己發現......... 當我見到同學因為計岩左答案. 但只係因為書上面印錯而頭痛不已的時候, 我應該話比佢知MA?...... 話比佢知. 佢可能唔會再煩惱....... 亦可能會唔信我....... 又有可能會覺得我係show off..... 亦可能會發現我的獨特.

我明白. 愛佢. 關心佢. 為佢好. 其實..... 係應該話比佢知的. 但, 無數的顧慮憂愁卻係晌我思想中揮之不去. 然後, 約翰·布列雷醫生的故事, 卻係比左我一個提醒. 原來.......... 人地點睇你.. 又唔係真係咁重要.... 佢在乎的. 只係, 能夠照顧佢受傷的同伴. 其他野. 勳章 etc. 佢可以simply講句, I don't care!

其實作為基督徒. 神所要求的, 都係差唔多, 1章 6-7 節話:

只要憑著信心求,一點不疑惑;因為那疑惑的人,就像海中的波浪,被風吹動翻騰。這樣的人不要想從主那裡得甚麼。

其實, 神期望的. 只係一個簡單的信心, 唔使疑惑咁多野. 唔使諗咁多野. 唔係諗得多. 思考複雜唔好. 而係, 簡簡單單就更好.........  因為簡單的人, 你會得著的. 係更多更多. 無憂無慮的福氣呢.

送比大家一首歌: Simple Things by Amy Grant

Wake up baby look around
Birds sing, ooooh that sound
Reminds me of a line
From Unchained Melody

Feel like I'm a little girl
Best thing in the whole wide world
Is I can see the makings of a memory
I remember how it used to be
Well I'm still dreaming...

Cuz I dream of simple things
I can believe in
Like the feeling this day brings
True love and the miracle of forgiving
I believe in simple things

Ain't nothing like a sunny day
Chit-chat at a street cafe
Just paint the picture, baby
Where you wanna be

Take a walk, take a ride
So far, you and I
Don't need a plan
But we can share
This revelry

I remember how I used to want it all
Funny now the big things seem so small

I dream of simple things
I can believe in
Like the feeling this day brings
True love and the miracle of forgiving

I believe in simple things
Through all the days
The blues, the greys
A ray of light keeps shining...

柏之後記: 咁多謎之聲, 呢個作者一定係精神分裂............
柏之後記2: 如果無人留comment就唔寫第二篇GA LA.

柏柏 (Pakpak)
Homepage: http://www.dereklio.com
Email: info@dereklio.com